Saturday 7 November 2009

ari minggu da tibe..

yeah..arini da ari minggu...lame da aku tak tdo lewat2 camni..dlu taim blaja je..skg ujg mggu jer leh wat..rindu nyer zaman blaja..hehhe..ok2...pejam celik..makan tido..pg blk kje..da abes 5 ari bekerje..eh..silap..4 ari jer..sbb aku isnin aritu aku amik cuti..saje je balk epo..duk lame sket.da lame da tak blk..n plg penting...tgk keadaan gendut..dier tgk makin teruk la luke dier..tringat lagi dr hewan tu cakap..'luke dier mmg takkn baek, sbb dier kne kanser..cam leukimia.."..pergh..taim tu nak menangis pun ader..tapi control bai..hahaha..jantan keparat tul aku neh..wahaha..dier makan ok, tapi luke kat badan dier tu...tak leh smbh..mak marah dier..suh jgn g depan lagi.duk kat dapur..tgk2 mmg dier duk kat dapur jer..tak kuar2..lepak2 kat depan...aku pun pk..apelah ubat nak bgi dier nih..hm..tetiber tringat lak air gamat...terus jer aku bli..suh dier makan...hehe...n smlm..tepon mak.mak cakp dier cam cergas sikit la..tak mcm dlu da..cam kucing bodo jer.hehehe...walaupun luke dier tak bek lagi..but okla beb..hope dier akan pulih spt sedia kala...amin..ok..then ari slase ker..masuk2 kje jer.project manager ckp kat aku..aku g surabaya kne delay 1 mggu lagi..mggu depn..sr aku g...mgu satu lagi baru aku g..hmm..nak kate heppi g sane.idak gak..sbb kne beraye kat sane..but..try jer la eh..tapi teringin g tmpt 4 musim..ha...ari rabu lepas..waktu hantar fatin ker klia..terkejut gler aku..ader la brader botak2 sikit senyum2 kat aku..upenye En Hidayat...pergh...apehal dier wat kat sini..ngan pakai kot n dlm nyer tshirt jerk n bersuar slack..trs slm ngan dier...tak tgur kang..tak berkat ilmu yg dier aja tu..da 2 kali pun dier aja kitorg...hehe..sembg2 upenye dier nak smbg g UK...3 thn PHD major in H.V..pergh....aku yg degree nih smp skg pun tak reti2 lagi..dier leh amik master...salute la en hidayat...tringinnyer..ish..n aku dlm dilema gak ni..nak amik master ker idak..huhuhu...tak tau la lagi...penin2....takpe la..semnetare nih..layan dulu kje nih..hahaha...mggu nih mmg rileks..aku g opis..bukak autocad...as dummy sje..then bkk komik..bace.wahahaha...best2...takde keje pun..arini nak g bli tilam..tilam aku neh..mmg tak seswai tuk tdo ats katil..bgn pagi konpom la badan krem sekejap..wahaha...then maybe g tgk NPL..kot2 ader brg berkenan dihati ker.hehehe..tgk camne.wahahah..takde sen lah..tadi baru jer swipe kad kedit..saje jer nak test..tu pun tuk isi myk pun..tak byk..ehehehe...n takde per menarik la pun mggu nih..hehehe..ape lagi aku nak bebel eh..mmm..cukupla stakat nih..smbg mggu dpn...1x smggu...ok per..cam citer komik lak..wahahaha..jumpe lagi...adioss....

2 comments:

  1. wah...lu tringin nk g tmpt 4 musim ek...kawen dulu baru g...mane lah tau kn telajak perahu plak kt sane nnt...wakakaka

    ReplyDelete
  2. wahaha...jauh nak mendayung tu bai..ingat senang ker..takpe2..try2...jgn tak try..hahha

    ReplyDelete