Wednesday 11 November 2009

sijil penyertaan..

alloo....sesape yg ikt blog ini..terima kasehlah..sbb anda snggp merugikan mase anda bace blog aku neh.wahahha...tajok kali ni...sijil penyertaan...ha..korg musti ingat aku nak dpt sijil penyertaan pape kan..tetapi..anda silap sekali..ini sebenarnye luahan rase ammarah yg amat marah..wahahahahaahahashiim...takdelha..tadi..tgh susun2 file aku..nk wat resume..aku nmpk la aku nyer degree cert..pergh..sedeh bai..cukup memilukan n amat sukar untuk terime kenyataann..seperti makluman anda semua..gka kite melangkah ke menara gading..pastinye segulung ijiazah itu yg menjadi impian kita...itu jugak la harapan aku waktu melangkah ke UTeM tercinte ini..tapi bile dapt cert tu..hancur luluh ati bai..da upe cam sijil penyertaan kelab2 skolah2 rendah dlu tu..cantik lagi aku nyer sijil penyertaan aku tu..ade la bunge2..nak compare kan ngan poli punye...pergh..bagai langit n bumi..bukan nak ngutuk tmpt kite terime ilmu..tapi hakitkatnye camni lah..kitrg byr untuk lmu itu..tapi takkn la pihak pengurusan or yg berwajib tak nmpak bende2 kecil nih..yg plg aku grm sgt...sijil tu ade name jer..aduh..nak kate bodo..bangang pun ade..pk la bai...ic tu la yg menentukan ko tu pemilik sah sijil tu..kalo name tu jer..tak laku da..org leh claim balik bende tu bkn ko nye..jem aku...sedeh pun ade...bkn nak banggekan poli la..tapi poli pye..siap ader cop emas, mohor2 besar la..ape lah..ble pegang n tgk tu..pergh...bangge bai..cam uihhhhh...ssh tul nak dpt bende nih..yg degree nye..pas aku blk uma aku amik degree tu..cpk suda...rase tak bernilai plak..bkn nak blagak..tapi sedih maa..blaja bagai nak rak..tapi bagi sijil cam sijil penyertaan..lagi worst la..takde ic...aduh..jem2...UTeM..bangun la...walaupun bende kecik camni..korg tak amik port..lame2..makin worst la..alo...kecik2 lame2 jadi bukit..kalo masalh kecik2 nih korg tak settlekan...maslah besar akan timbul...dah..wa malas nak nyumaph2 da..kang...tak berkat ilmu payah gak..hahahha..ok la..adios~

3 comments:

  1. politeknik adalah warisan kita membekal tenaga bidang teknikal...poli memang best...ape yg best??ha e2 yg kite xtau

    ReplyDelete
  2. haaa..itu yg mesti dipikirkan bersame2..ape yg best kat poli..kne la masuk poli dulu kan teh.hahaha..serius bahgie gle dulu masuk poli..teh..bler nak wat reunion poli nih..

    ReplyDelete